• Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω;

    Μπορείτε να παραγγείλετε:

  • Πώς μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό κατάστημα KRISNAILS προϊόντα για νύχια;

    Η διαδικασία παραγγελίας είναι πάρα πολύ απλή:

    1. Όταν βρείτε το προϊόν που θέλετε, πατήστε το κουμπί “ΚΑΛΑΘΙ” η το κουμπί με εικονίδιο που δείχνει το καλάθι
    2. Μεταβείτε στη σελίδα του καλαθιού κάνοντας κλικ στο εικονίδιο που δείχνει το καλάθι
    3. Πατήστε το κόκκινο κουμπί Ταμείο
    4. Κατά την ολοκλήρωση της αγοράς θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία παράδοσης, τον τρόπο αποστολής και τη μέθοδο πληρωμής
    5. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί “ΟΛΟΚΛHΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛIΑΣ” θα λάβετε ενα e-mail επιβεβαίωσης.

    Αυτό ήταν! Υπεύθυνος του καταστήματος θα σας καλέσει για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την άμεση αποστολή της

  • Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook / Instagram / Εmail / Φόρμας επικοινωνίας;

    • Στείλτε μας το μήνυμα / e-mail στο Facebook / Instagram / Εmail / Φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας ότι επιθυμείτε να παραγγείλετε με τους κωδικούς προϊόντων και δίνοντάς μας τα στοιχεία παράδοσης: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής, τηλέφωνο επικοινωνίας, τρόπο πληρωμής επιλέγοντας ανάμεσα σε Αντικαταβολή, Tραπεζική κατάθεση η στο σαιτ μας με Καρτα η PayPal.
    • Θα σας καλέσουμε ή θα απαντήσουμε στο μήνυμά / e-mail σας προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
    • Tελικά θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με ενημερωτικά e-mails καθώς και SMS
  • Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

    Η πληρωμή των παραγγελιών μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

    • Αντικαταβολή, πληρώνετε κατά την παράδοση της παραγγελίας σας
    • 3D Secure πληρωμή με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
    • Πληρωμή μέσω PayPal
    • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή e-banking

    Σημείωση: Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για παραγγελίες κάτω των €15.00.

  • Τρόποι/Έξοδα Αποστολής Πανελλαδικά και δυνατότητα αντικαταβολής

    H Εταιρεία μας αποστέλλει με κούριερ πανελλαδικά.

    • Τα έξοδα αποστολής είναι €3.00
    • H υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον χρέωση €2.00
    • Για παραγγελίες με συνολικό ποσό €100.00 και άνω η αποστολή είναι δωρεάν!
  • Τρόποι/Έξοδα Αποστολής Εξωτερικού και δυνατότητα αντικαταβολής

    Οι αποστολές στο εξωτερικό γίνονται με ταχυδρομείο καθώς και με κούριερ διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα αποστολής.
    Πατήστε εδώ για να δείτε τα έξοδα αποστολής με ταχυδρομείο και εδώ για έξοδα αποστολής με κούριερ.

    Η αντικαταβολή δεν διατίθεται ως τρόπος πληρωμής για αποστολές στο εξωτερικό.

  • Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο;

    Ολες οι παραγγελίες, στέλνονται στο χώρο σας με συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ και με ταχυδρομείο. Τα μεταφορικά διαφοροποιούνται ανάλογα με τον τρόπο αποστολής.

    • Courier: €7.30 μέχρι 1 κιλό. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι €0.60
    • Tαχυδρομείο: €15.00 μέχρι 2 κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι €4.00

    Η αντικαταβολή δεν διατίθεται.

  • Σε πόσες μέρες θα λάβω την παραγγελία μου;

    Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 15:00 το μεσημέρι ισχύουν οι παρακάτω χρόνοι:

    • Εντός Αθηνών — 1 εργάσιμη μέρα και το Σάββατο
    • Αττική και χερσαίοι προορισμοί – Παράδοση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών
    • Νησιωτικοί προορισμοί — Παράδοση εντός 1-3 εργάσιμων ημερών
    • Εξωτερικό — από 1 εργάσιμη ημέρα (χώρες Ευρώπης) έως και 14 εργάσιμες ημέρες (χώρες εκτός Ευρώπης)

    Παραγγελίες φεύγουν από εμάς κάθε εργάσιμη ημέρα και το Σάββατο. Επίσης προσπαθούμε να παραλάβετε την παραγγελία σας αυθημερόν (εντός Αθηνών).

  • Πώς μπορώ να ελέγξω την πορεία της παραγγελίας μου;

    Θα ενημερώνεστε συνεχώς για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με e-mail καθώς και SMS.

    Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα σας έρθει ένα e-mail και SMS που περιλαμβάνουν τον αριθμό αποστολής και ένα link.

    Δες εύκολα και γρήγορα πού βρίσκεται το πακέτο σας πατώντας αυτό το λινκ απο e-mail / SMS.

  • Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

    • Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα με συνεργαζόμενοι courier.
    • Παραλαβή από Κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρεώνεστε τα μεταφορικά.

      Θα πρέπει να έχετε υπ’ όψιν τo εξής:

      Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται

       Παρασίου 32, Αθήνα 10440
  • Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα;

    Επιστροφές προϊόντων γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Τα προϊόντα θα μπορούν να επιστραφούν μόνο στις περιπτώσεις:

    • Που είναι ελαττωματικά
    • Που δεν είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί
    • Δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα
    • Yπάρχει απόδειξη αγοράς

    Για κανένα άλλο λόγο δεν θα δεχόμαστε επιστροφές. Συνιστάται λοιπόν η επικοινωνία πριν την παραγγελία για οποιαδήποτε απορία. Τέλος κατά την παραλαβή των προϊόντων σας ελέγξτε για τυχόν ελαττώματα που μπορεί να υπάρχουν ώστε να μπορέσουμε να τα αντικαταστήσουμε.

    Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέφει ένα προϊόν, το οποίο δεν το επιθυμεί, με χρέωση της εταιρείας και όχι δική του, τότε επιβαρύνεται το συνολικό κόστος της όλης αποστολής, δηλαδή χρέωση αποστολής + χρέωση επιστροφής με την εκάστοτε τιμολόγηση από την συνεργαζόμενη εταιρεία κουριερ, με ελάχιστο κόστος €5.00. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της παραγγελίας το οποίο θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

    Σημείωση: Διαβάστε περισσότερα Όροι Χρήσης

  • Ενδιαφέρομαι για συνεργασία χονδρικής πώλησης (B2B)

    Έχετε κατάστημα ή είστε έμπορος και ενδιαφέρεστε να διαθέσετε, να μεταπωλήσετε τα προϊόντα μας;

    Προσφέρουμε τιμές χονδρικής με έκπτωση γύρω στα 20% επί της λιανικής τιμής. Σε αυτή την ενότητα το κατάστημα μας τοποθετεί ένα πλαφόν ελάχιστης ποσότητας 10 τεμαχίων κάθε προϊόντων με σκοπό να πετύχουμε για τους πλάτες μας ανταγωνιστικές τιμές με υψηλή ποιότητα προϊόντων.

    Στείλτε μας μήνυμα / e-mail με την πιθανή ποσότητα παραγγελίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

    Επίσης, μπορείτε να μας καλέσετε απευθείας στο τηλέφωνο: 210 882 0798

  • θέλω ένα προϊόν που δεν υπάρχει διαθέσιμο. Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα του;

    Το εν λόγω προϊόν δεν είναι διαθέσιμο μπορεί να το αναζητήσουμε για εσένα στο δίκτυο προμηθευτών μας.

    Καλέστε μας η στείλτε μήνυμα στο Viber/WhatsApp +306955399424, Facebook Messenger η μέσω φόρμας επικοινωνίας τον κωδικό προϊόντος που θέλετε. Θα σας απαντήσουμε για την ημερομηνία νέας παραλαβής και διαθεσιμότητας του.

  • Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα;

    Σε περίπτωση προβλήματος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω Facebook / Instagram / Εmail / Φόρμας επικοινωνίας / Viber/WhatsApp +306955399424 η καλώντας στο σταθερό μας 210 882 0798.

  • Μπορείτε να μου αποστείλετε πλήρη κατάλογο με τα προϊόντα σας;

    Ο πιο έγκυρος και ολοκληρωμένος κατάλογος είναι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα Προϊόντων περιποίησης νυχιών e-shop KrisNails.GR το οποίο ενημερώνεται συνεχώς με νέα προϊόντα, τιμές και εκπτώσεις.

  • Ποια είναι η χώρα προέλευσης των προϊόντων σας;

    Τα Επαγγελματικά Προϊόντα Ομορφιάς (Νύχια, Βλεφαρίδες, Aποτρίχωση) που παρέχουμε στους πελάτες μας είναι καλλυντικά προϊόντα υψηλής ποιότητας των δημοφιλών μαρκών τις εταιρείες όπως Molly Lac (Πολωνία), Milano Cosmetic (USA / Ουκρανία), STALES (Ουκρανία), KODI (Ουκρανία), Global Fashion (Ρωσία), Master Professional (Ρωσία), ItalWax (Ιταλία), ÜLKA (Ουκρανία), Saeyang Marathon (Κορέα), Lovely Lash (Ρωσία) και πολλές άλλες μάρκες από όλο τον κόσμο.

Kris Nails & beauty products
0
Το καλάθι σας
  • Το καλάθι είναι άδειο